niedziela, 19 grudnia 2010

Prezent gwiazdkowo noworoczny

Tak, tak, czasami rozdaję prezenty i tak też będzie w te Święta... :)
Mam drobny prezent dla garstki moich sympatyków i drużyny moich antyfanów :)
Będzie pod choinką, na pewno jeszcze przed Nowym Rokiem... (prezent tuż po świętach też się liczy ;)

Ale póki co, żegnam się ostatecznie z forum audiostereo.pl, robię to bez żalu, bo forum to jest przykładem, że jako Polacy, wciąż jeszcze jesteśmy pod wpływem filozofii komunizmu...
Mój pobyt tam nie był jednak czasem zmarnowanym.

Byłem pierwszą osobą w Polsce, która zaczęła pisać o tym, że prawidłowo skonstruowane wzmacniacze tranzystorowe i odtwarzacze CD „brzmią” tak samo niezależnie od ceny, więc kupowanie drogiego sprzętu, tak zwanego „high-endu” nie ma sensu, chyba, że jako ozdoba salonu. O tym, że kable nie grają pisało wielu, ale nikt wcześniej w Polsce nie zaszedł tak daleko jak ja. Na tak zwanym zachodzie, jest to dość ugruntowana wiedza, ale też wciąż uważana za kontrowersyjną przez zwolenników myślenia magicznego, których pełno na forach audio.
Wielu forumowiczów na AS reagowało z dużą agresją na moje posty, które były niezgodne z ich wiarą i otwarcie nawoływało moderację do zbanowania mojej osoby...
Ich wściekłość była tym większa, że ja byłem kiedyś audiofilem, i dobrze wiedziałem co oni czują i co myślą :) Ich wszystkie kontrargumenty, a nie jest ich za wiele, znałem aż za dobrze...
W partii komunistycznej najbardziej tępieni byli nie antykomuniści, ale odszczepieńcy, renegaci z własnej partii, których się mordowało z niespotykanym okrucieństwem... Czasy się zmieniły, ale pewne rzeczy w takich zamkniętych społecznościach się nie zmieniają, ludzkiej natury nie można zmienić.

A moderacja... :) Cóż, zachowanie godne klawiszy w więzieniu, zblatowanych z grypsującą częścią forum... Tym się różnią od agresywnych forumowiczów, że posiadają narzędzia cenzorskie. Usuwanie postów, czasowe bany i blokowanie dożywotnie, to rzeczy których używali z prawdziwą przyjemnością :)
Robili to tylko i wyłącznie dlatego, że nie podobały im się moje poglądy. Często bzdurnie uzasadniając to moimi rzekomymi atakami na innych, czy trolowaniem. Na moje prośby o konkretne przykłady zapadała głucha cisza... Są to ludzie o przeciętnej umysłowości, wąskich horyzontach myślowych i widocznych kompleksach, których głównym życiowym osiągnięciem jest dumna funkcja moderatora (społeczna i niepłatna!). Gdy takim małym ludziom da się zbyt dużo „władzy”, to skutki są opłakane.
Niektóre moje wątki, jedne z najbardziej popularnych na AS, na przykład słynny Wielkopolski Test ABX

(ponad 3 700 wpisów) lądowały karnie na „bocznicy”... Bardzo dbałem o kulturę wypowiedzi w tym wątku, szybko blokując oczywistych chamów, ale moderacja nie potrzebowała dużego pretekstu :) Tematy z bocznicy z definicji nie dotyczą audio i nie są indeksowane przez google, więc przeniesienie tam jakiegoś wątku oznacza jego forumową „śmierć”...

Oczywiście nie wszyscy forumowicze byli agresywni, to dotyczyło tylko wąskiej, ale widocznej części "starych wyjadaczy", pozostali ludzie byli po prostu neutralni. Życzliwie nastawiona była mała garstka ludzi, którzy potrafią myśleć w sposób otwarty i niezależny i których chciałem niniejszym pozdrowić :)

Czy to jest forum swobodnej wymiany poglądów o audio, kościół audiofilski czy gazetka reklamowa? Wychodzi na to, że to drugie albo trzecie, albo i jedno i drugie... Na pewno nie pierwsze. Szkoda swojego czasu na coś takiego.

Przypomnę niektóre tematy jakie założyli moi „wielbiciele” na moją „część” :) Niektóre, bo większość została usunięta...

petycja o trwałe zablokowanie xyzpawel


xyzpawel zaprasza voicekrafta na odsluch


otwarta propozycja dla xyzpawel


xyzpawel jego merytoryczne wątki wpisy


xyzpawel konkurs


Dlaczego audiofile budzą nienawiść ?



Łezka się w oku kręci :)

Najciekawsze są jednak grafiki na moją cześć, że też im się chciało je tworzyć, czy przetwarzać... Też nie są to wszystkie.


Umieścił: Krak_oN


Umieścił: Krak_oN


Umieścił: xniwax


Umieścił: Krak_oN


Umieścił: xniwax


Umieścił: Tarik


Umieścił: Krak_oN

Na deser podaję wszystkie moje postacie pod jakimi występowałem kolejno na AS, obecnie już zbanowane na wieczność...:

XYZPawel - liczba postów nieznana, z powodu zupełnego skasowania konta, ale duża :)

The_Ghost - postów 94

rendez vous - postów 92

Archanioł - postów 554

MarysiaZGor - postów... 2 :)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ostatnią w kolejności grafikę też dołączył Krak_oN ale nie wkleił jej bezpośrednio na forum ale wrzucił ją najpierw na imageshack a potem dał linka na forum:

http://www.audiostereo.pl/dlaczego-audiofile-budza-nienawisc_58451.html

No a jakub102 nieco ją przeskalował (nieco z niej ucinając) i wkleił na następnej stronie tematu z grafikami (pewnie w obawie że po jakimś czasie imageshack może ją usunąć.

http://img62.imageshack.us/img62/7293/xyzk.jpg

http://www.audiostereo.pl/dlaczego-audiofile-budza-nienawisc_58451.html/page__view__findpost__p__1467559

XYZPawel pisze...

Skorygowane, a fajny link dodany :)

SlyszacyAtom pisze...

No w końcu coś do poczytania :-)

XYZPawel pisze...

Wrzucam prezent pod choinkę ;)

http://xyzpawel.blogspot.com/2010/12/zalezne-forum-xyzaudiopl.html

Enjoy :)